Hallands Trädgårdsförening

— Hallands Trädgårdsförening

Medlem

Vi vill gärna bli fler i vår förening!

Som medlem i Hallands Trädgårdsförening får du ta del av vårt utbud av inspirerande föreläsningar, växtmarknader och resor. Dessutom fina rabatter hos lokala företag!

Medlemskapet kostar 325 kr per helår (2021) och då blir du samtidigt medlem i Riksförbundet Svensk Trädgård med nedanstående förmåner. Familjemedlem bosatt på samma adress betalar 20 kr i avgift.

Ett medlemskap i vår förening kan vara en uppskattad present! Gå in på http://www.tradgard.org , klicka på Medlem, sedan Ge bort medlemskap.

Vi vill gärna få e-postadresser från våra medlemmar så vi kan informera er bättre om vad som händer i föreningen.

Förnamn

Efternamn

E-postadress

Medlemsförmåner

Tidningen Hemträdgården
    Tidningen Hemträdgården ges ut av Svensk Trädgård med 6 nr/år. Den är utgiven sedan 1945 och en erkänt bra trädgårdstidning. Våra främsta trädgårds­skribenter och fotografer bidrar till kunskap och inspiration för såväl noviser som ”fullvuxna” odlare. Tidningen uppskattas av både branschfolk och medlemmar, och många tycker den är vår viktigaste förmån.

Rådgivning
    Svensk Trädgård ger ut faktablad med råd och tips för odling, växtskydd med mera, och du får dem vid våra träffar utan kostnad. Faktabladen finns även på riksförbundets webbplats. Du har tillgång till fri telefonrådgivning om odling, trädgårdsplanering och ekologi genom Fritidsodlingens Riksorganisation och Hushållningssällskapen i samarbete. Har du frågor om trädgård och odling är du välkommen att kontakta Svensk Trädgårds egna trädgårdsrådgivare.

Rabatter
    Som medlem i Svensk Trädgård har du rabatt hos vissa trädgårdsföretag, vilka omnämns i Hemträdgården och på riksförbundets webbplats.

Förnamn

Efternamn

Personnummer

Jag godkänner att mina personuppgifter lagras enligt PUL/GDPR. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här: http://www.tradgard.org/dataskyddspolicy/

Jag intygar att ovanstående uppgifter är korrekta.

Adress

Postnummer

Ort

E-postadress

Telefon hem

Telefon mobil

Meddelande

För tillfället är det ett fel på formuläret som gör att det ser ut som att det inte skickas något epostmeddelande. Även om det visas ett snurrande hjul har meddelandet skickats och ni kommer att få information om medlemskap inom kort.