Hallands Trädgårdsförening

Medlem2

Medlemsförmåner

Tidningen Hemträdgården
Tidningen Hemträdgården ges ut av Svensk Trädgård med 6 nr/år. Den är utgiven sedan 1945 och en erkänt bra trädgårdstidning. Våra främsta trädgårds­skribenter och fotografer bidrar till kunskap och inspiration för såväl noviser som ”fullvuxna” odlare. Tidningen uppskattas av både branschfolk och medlemmar, och många tycker den är vår viktigaste förmån.

Rådgivning
Svensk Trädgård ger ut faktablad med råd och tips för odling, växtskydd med mera, och du får dem vid våra träffar utan kostnad. Faktabladen finns även på riksförbundets webbplats. Du har tillgång till fri telefonrådgivning om odling, trädgårdsplanering och ekologi genom Fritidsodlingens Riksorganisation och Hushållningssällskapen i samarbete. Vi i Halland kan ringa Marianne Sohlberg, HS-Länghem, tel 0325-402 67, säkrast torsdag kl 9-12. På Svensk Trädgårds kansli ger även trädgårdskonsulent Eva Wirén rådgivning, tel 08-758 86 36 eller e-post.

Rabatter
Som medlem i Svensk Trädgård har du rabatt hos vissa trädgårdsföretag, vilka omnämns i Hemträdgården och på riksförbundets webbplats.

Förnamn

Efternamn

Personnummer

Jag godkänner att mina personuppgifter lagras enligt PUL/GDPR. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter här: http://www.tradgard.org/dataskyddspolicy/

Jag intygar att ovanstående uppgifter är korrekta.

Adress

Postnummer